Şef tură revizie vagoane






Adaugă la descărcări:


  • Descriere
  • Detalii
  • Comentarii
Fişa postului Şef tură revizie vagoane, Fişă de evaluare a performanţelor individuale Şef tură revizie vagoane, Evaluare riscuri de accidentare şi îmbolnăvire profesională Şef tură revizie vagoane.
Aceste documentele OBLIGATORII pentru ocupantul postului de Șef tură revizie vagoane (cod COR ver. 6 ISCO 08: 432328), sunt întocmite respectând cerințele Codului muncii actualizat 2017, Legii securității și sănătății în muncă nr. 319/2006 (actualizată 2017) și răspund tuturor cerințelor standardelor de calitate referitoare la management (ISO 9001/ ISO 14001/ ISO 22000 etc.).
Tot ce trebuie să faceți este să le completați cu datele de identificare ale firmei și ale angajatului dvs. și să le listați la imprimantă.
Odată achiziționate, documentele pot fi accesate și descărcate online din contul dvs. oricând, timp de 12 luni. În aceasta perioadă, toate actualizările datorate modificărilor legislative sunt gratuite, documentele fiind actualizate automat în contul dvs.
->> Informații privind modalitatea de comandă, plată și descărcarea produselor
Pentru nelămuriri, nu ezitați să ne contactați folosind formularul de contact.

Nivel de instruire: studii medii
Codul COR 432328
Funcția: Șef tură revizie vagoane
Încadrare conform CLASIFICĂRII OCUPAȚIILOR DIN ROMÂNIA (2017):
Grupa majoră: 4 Funcţionari administrativi
Funcţionarii administrativi înregistrează, organizează, arhivează, evaluează şi realizează prelucrarea informaţiilor, efectuează lucrări de secretariat privind operaţiunile financiare (de casă), aranjamente de călătorie, solicitări de informaţii şi întâlniri.
Subgrupa majoră: 43 Funcţionari în serviciile de evidenţă contabilă şi financiară
Funcţionarii în serviciile de evidenţă contabilă şi financiară obţin, întocmesc şi prelucrează date contabile, statistice, financiare şi alte date numerice şi se ocupă de tranzacţiile în numerar ce apar întâmplător în domeniul afacerilor.
Grupa minoră: 432 Funcţionari în gestiunea materialelor şi în transport
Funcţionarii în gestiunea materialelor şi în transporturi ţin evidenţa bunurilor produse, achiziţionate, depozitate, expediate şi a materialelor necesare la datele specificate de producţie sau în evidenţa aspectelor operaionale şi coordonează calendarul (programarea) transportului de pasageri şi de mărfuri.
Grupa de bază: 4323 Funcţionari în transporturi
Funcţionarii în transporturi ţin evidenţa aspectelor operaţionale şi coordonează calendarul trenurilor, transportului rutier şi aerian de pasageri, transportului de marfă şi pregătesc rapoarte pentru conducerea superioară.

  • Model: 432328

  • Fiți primul care își spune părerea.  Spune-ți părerea.



    Content

    Descărcare & Plată

    Plățile se pot face direct cu cardul sau prin OP/depunere de numerar. Mai multe informații obțineți dând click pe imaginea de mai jos



    Descărcare & Plată